Unreal Engine 4.21 Yayınlandı!

DOCS_BANNER_421.jpg



Niagara Platform Desteği ve Kullanılabilirlik İyileştirmeleri

image_0.png


Niagara efektleri artık Nintendo Switch'de destekleniyor!

Niagara'da GPU-Only Texture Sampling
Artık parçacık scriptlerinizde 2D dokulara(texture) veya a pseudo-volume 2D dokulara...
 

Unreal Engine 4.19 Yayınlandı!

Merhaba değerli Unreal Engine Türkiye ailesi, Unreal Engine 4.19 sürümü yayınlandı. Türkçe sürüm notları ile karşınızdayız. Unreal Engine 4.19 ile birlikte daha yaratıcı işlere yönlendirmek için gelen şeffaf araçlarla daha yaratıcı olun. Sıvalandırma(Rendering), Fizik, Landscape ve bunun gibi daha çok sistemle hızlı bir dünya inşa edin. Bu sürümde geliştirilebilecek konular arasında "geliştiricilerin eline gücü yerleştir" ana fikri üzerinden yola çıkılmıştır.

Oyun geliştirme, doğrusal medya...
 

Unreal Engine 4.18 Yayınlandı!

Merhaba topluluk! Unreal Engine 4.18 sürümü yayınlandı. Unreal Engine Türkiye topluluğu olarak yeni sürümde gelen başlıca yenilikleri Türkçe olarak aktarıyoruz. Epic Games, bu sürümünde kullanıcıların talep ettiği içerik türlerini sağlamak için uğraştı. Geliştirilmiş ve genişletilmiş platform desteği sayesinde geliştiricilerin istekleri doğrultusunda Hacimsel Işıkharita(Volumetric Lightmap), Clothing System, Volumetric Fog performans iyileştirmeleri, Apple ARKit ve Google ARCore API...
 

Unreal Engine 4.17 Yayınlandı!

Merhabalar, yayınlanan Unreal Engine 4.17 sürümü için yama notlarında açıklanan başlıca özellikleri Türkçe olarak size açıkladık.

Unreal Engine bu sürümünde, yeni "Composure" birleştirme sistemi ve "Image Plate" eklentisi ile, gerçek zamanlı olarak oluşturulan içerikleri canlı aksiyon görüntüleri ile birleştirmenin güçlü ve esnek bir yolunu sunuyor. Sequencer için sayısız iyileştirmeler, sinematik ve doğrusal medya oluşturarak görsel ve animasyon iş akışını hassaslaştırmaya devam ediyor...
 

Unreal Engine 4.16 Yayınlandı!

Merhabalar, yayınlanan Unreal Engine 4.16 sürümü için yama notlarında açıklanan başlıca özellikler;
  • Volumetric Fog
  • Fotoğraf / Referans bazlı Bloom Özelliği
  • Distance Field Lighting Optimizasyonları
  • Lightweight Rigid Body Simülasyonu
  • NVIDIA NvCloth
  • User Interface Render Performans Geliştirmesi
  • Sequencer içerisinde Material Parametrelerinin Animasyonları
  • Nintendo Switch Desteği
  • Spline IK - AnimBP
  • Unreal Engine VR Editörü için Düzenlenen Arayüz
  • VR İçerisinde...
 

Unreal Engine 4.15 Yayınlandı!

Merhabalar, yayınlanan Unreal Engine 4.15 sürümü yama notlarında açıklanan başlıca özellikler: 

  • C++ Compile hızı %50 arttırıldı.
  • NVIDIA SLI Desteği
  • Nintendo Switch Desteği
  • Post Process - Varsayılan LUT
  • Daha iyi Texture Streaming
  • Blueprint to C++ Özelliği Tamamlandı
  • UI Blur efekti(Widget'lar üstünde yeni bir özellik)
  • Material Editörü içerisinde Reroute node
  • Material Editörü içerisinde matematiksel node
  • Sequencer - Anim Blending Özelliği
  • Post Process -...
 

Unreal Engine 4.14 Yayınlandı!

Selamlar, dün yayınlanan Unreal Engine 4.14 sürümünde gelen yeni özellikler şu şekilde;

  • MSAA ile birlikte Forward Shading Özelliği
  • Contact Shadows
  • Otomatik LOD Sistemi
  • Tam Çözünürlüklü Skin Shader
  • Visual Studio 15 Desteği
  • Actor'lerden Static Mesh Oluşturmak
  • Nvidia Ansel Desteği
  • UI ve Slate - Textlerde Dış Çizgi(Outline)
  • Vector Noise Özelliği(Materyal)
  • Precomputed Lighting Scenarios
  • VR üstünde Landspace Modu
  • Translucent Materyallerde Forward...
 

Unreal Engine 4.13 Yayınlandı!

Merhaba arkadaşlar, Epic Games 4.13 sürümünü yayınladı. Bu sürümle gelen özellikler şu şekilde: 

  • Sequencer Live Recording
  • Shadow Map Caching for Movable Lights ( Movable ışık kaynaklarında gölge sistemi değiştirildi )
  • Blueprint Drawing to Render Targets
  • Alembic Animations (Simulated animasyonlar için import ve export özelliği)
  • Mesh Decals (3D Decals)
  • Mobile için Custom Post Process 
  • Mac için Shader Model 5
  • Physical Animation Component (Skeletal Meshler için...
 

4.12 Sürümü Yayınlandı!

Herkese selamlar, sonunda 4.12 sürümünün finali yayınlanmış ve preview sürümünden çıkmış bulunmakta. Çok fazla yeni özellik eklenilen bu sürümde genel olarak eklenilen yeni özelliklerden bahsedeceğim.​

- Sequencer
- Cinematic Viewport
- Cinematic Camera Actor
- Planar Reflections
- Sequence Record (Gameplay Kayıtı)
- VR Editör
- Yüksek Kaliteli Yansımalar
- Mobil için High...
 

4.9 Önizleme Sürümü Yayınlandı!

Farketmeyenler varsa, 4.9 önizleme sürümüne bugünden itibaren Epic Games Launcher üzerinden ulaşabilirsiniz. Yalnız unutmayın ki önizleme(Preview) sürümlerini sadece test etmek istediğiniz yeni özellikler var ise kullanın, çalışmakta olduğunuz projelerin back-up'ını almadan önizleme sürümüne geçirmeyin!

Daha fazla bilgi için: https://forums.unrealengine.com/showthread.php?78220-Unreal-Engine-4-9-Preview
 

Unreal Engine 4'ü ve Kaynak Kodlarını Nasıl Edinebilirsiniz?

Merhaba Sayın Unreal Engine 4 Geliştiricileri,


Sizlere, Unreal Engine 4'e ve açık kaynak kodlarına nasıl ücretsiz ulaşabileceğinizi resimli olarak anlatacağım.

Unreal Engine 4'ü tamamen ücretsiz ve sorunsuz olarak indirebilmek için, öncelikle Unreal Engine sitesine üye olmalısınız ve daha sonra da "Epic Games Launcher"ı indirmelisiniz.


1) İlk önce, Unreal Engine'in "WEB" sayfasına giriyoruz.

nb9lCMq.jpg


-a) Dilerseniz siteyi incelemeden önce, "Unreal...
 

Şubat 2015 İndirme ve Notları

BU yeni UDK sürümünün en belirgin özellikleri: 64-bit iOS 8 iPhone 6 ve iPhone 6 Plus üzerinde genel olarak değişiklikleri ve düzenlemeleridir.


Yeni Özellikler - Değişiklikler ve Düzenlemeler

  • Windows 64-bit'lik FAT Biçiminde Binaries klasörü düzenlemesi
  • iPhone PhysX ve Scaleform 64 Bit güncellemesi
  • Genel olarak iPhone 6 & 6 Plus ve iPad Air 2 güncellemesi
  • iPhone 6 açılış ekranı
  • iOS 8 üstünde landscape modu düzenlemesi(yatay mod)
  • App Store üstünde olan...