PlayerState Travel yaptıktan sonra resetleniyor bende. CopyPlayerState ile ilgili bir şey söylemiştin bu tam olarak ne işe yarıyor ?


Edit: Doğru mu yaptım bilmiyorum ama. PlayerState ile lobbyWB den gelen seçime göre enum değerlerini aldım. Yeni level açılınca PlayerState resetleniyor , GameInstance için ayrı bir StoredSurvivals diye enum oluşturup PlayerStatedeki enum değerini tam lobbyde bir kereliğine çektim. Daha sonra level açıldıktan sonra ilgili GameModeye giderek GameInstancedeki değerleri çekip oyuncuları Switch ile enum değerlerine göre spawn ettim. Şimdilik sorun yok. Ama burada playerstatenin hiçbir faydası olmadı neredeyse.
 
CopyProperties fonksiyonunu override ederek hangi değerlerin kalmasını yaşamasını istiyorsan yeni PlayerState e aktarılmasını sağlamalısın. Fonksiyondaki PlayerState parametresi yeni player state oluyor. Fonsiyon çok basit. Player Stateler tamamen resetlenmez. Yer değiştirirken CopyProperties fonksiyonu ile ihtiyaç olan değişkenlerini yenisine aktarırlar. Sen de burada o fonksiyonu override ederek parametre ile gelen player state e nelerin gitmesi gerekiyorsa onları atamalısın. 

https://app.screencast.com/X2V8Cfsc4ViIQ