serhatwxe

Unreal MVP
3 Ocak 2016
317
1
53
28
(34) İstanbul Avrupa
Başlığı özetleyemedim sorunu tam tabir edemediğim için. Bir sebepten dolayı programda hata alıyorum ama bu hata bir mesaj falan değil. Hani bir Blueprint içinde hata varsa ve play tuşuna basarsanız karakterin lokasyonu farklı yerde olur player start'ta başlamaz, bütün inputları kullanamazsınız, controller pasiftir. İşte bütün Blueprintler sağlam olmasına rağmen (en azından ben öyle biliyorum) aynı sorunu yaşıyorum. 

Ana karakter değiştirdim aynı sorun.
Bütün level maplerde aynı sorun var. Yani kullandığım map'e özgü bir sorun değil. 
Sorunun Binaries+Build+Intermediate+Saved klasörleriyle alakalı olduğunu düşünüyorum, çünkü bunları sildikten sonra proje bozuldu. Intermediate ile alakalı olduğunu düşünmüyorum genelde o sıkıntı çıkarmaz. Saved'i de genelde sileriz.
Şüphem Binaries üzerinde. Fakat bunu kusursuz bir şekilde yaratmanın yolunu bilmiyorum.

Fikri olan var mı? Sorun tam ne ile alakalı olabilir?

edit: Ayrıca bu sorunu bulabilmek için bir log sistemi yok mu? OutputLog'da yer almaması çok saçma.
 
Hocam çözüm olur mu bilmiyorum ama ben de bir kez karşılaştım seninkine bnzer bi sorunla. Logda vs çıkmadığı için projeyi paketlemiştim ve haliyle failed oldu ve ordaki logda nerde ne sorun olduğunu görebildim ve çözebilmiştim. belki pakatlemeyi deneyerek logda görebilirsin bilemiyorum ama
 
Gayet mantıklı. Yalnız proje çıktı verirken memory hatası alıyorum, ama bu hata önceden de vardı ve proje çalışıyordu o zamanlar. Belki memory hatasından sonra asıl sorunun kaynağını gösterecek, ama bilemiyorum. Ram siparişi vermiştim.

Acaba sorun Engine'in kendisiyle mi alakalı, bunu bir yerden bir yere taşımıştım fakat ondan önce sorun var mıydı hatırlamıyorum.
 
Evet yaptım. Hatta dün gece cmd'den build başlattım şimdi gördüm build dolmuş, hata vermiş. Log'u inceliyorum spesifik olarak şurada hata var dememiş, anlaşılması zor.
cmd'ye yazdığım:

Kod:
"F:\UnrealENGINE\UE_5.0\Engine\Build\BatchFiles\RunUAT.bat" ^
BuildCookRun ^
-project="F:\Desktop\OyunDosyalari_YENi\NewCoOp\DataForce_Steam.uproject" ^
-platform=Win64 -clientconfig=Development ^
-archivedirectory="F:\Desktop\OyunDosyalari_YENi\NewCoOp\BuildFromBat" ^
-cook -build -stage -archive -pak -package -allmaps
 
O sildiğin klasörler herhangi bir hataya yol açmaz. Binaries de cache lenmiş compile dosyaların var her seferinde yeniden compile etmesin diye. Bu klasörleri silmek zaten var olan bir problemin ortaya çıkmasını sağlar sadece. 
Benim anladığım projeyi açabiliyorsun ama karakter spawn olmuyor levelde. Ve kontrollerinde çalışmıyor. Nerede problem oluyor adım adım gitmek lazım. Muhtemelen bir noktada basit bir hata vardır ve diğer her şey ona bağlıdır.
 
erginegider' Alıntı:
O sildiğin klasörler herhangi bir hataya yol açmaz. Binaries de cache lenmiş compile dosyaların var her seferinde yeniden compile etmesin diye. Bu klasörleri silmek zaten var olan bir problemin ortaya çıkmasını sağlar sadece. 
Benim anladığım projeyi açabiliyorsun ama karakter spawn olmuyor levelde. Ve kontrollerinde çalışmıyor. Nerede problem oluyor adım adım gitmek lazım. Muhtemelen bir noktada basit bir hata vardır ve diğer her şey ona bağlıdır.

Hocam bir önerin var mı bu sorunu bulabilmek için. Çünkü eski projeyi buldum ve binaries vs. diğer tüm klasörleri yeni projeye taşıdım sorunum çözüldü. Ama ileride başımı ağrıtacağını biliyorum.