Totemsiz

Yeni üye
29 Ocak 2025
2
0
1
Unreal Engine öğrenmeye yeni başladım. Kaynaklarda (youtube vb.) öğretilenleri uyguluyorum. karakerim atadığım tuşlarda ( W,A,S,D) hareket ve animasyonları yapıyor, fakat ben ara yönlerde hareket etmesini istemiyorum. Sanırım otomatik olarak 8 Way oluyor ara yönleri nasıl yasaklayabilirim? Topdown bir oyun için bulamadım. Sizden ricam anlayabileceğim şekilde ( anlayarak yapmak istiyorum.) bu kısıtlamaları nasıl yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?

şimdiden teşekkür ederim.

Not: Bu bağlantıları ve Base machine sistemi ile animasyonlar ( idle ve move) hareket aşamasında sorunsuz çalışıyor.
 

Ekli dosyalar

  • Ekran görüntüsü 2025-01-29 225959.png
    Ekran görüntüsü 2025-01-29 225959.png
    121.6 KB · Görüntüleme: 11
doğru başlamışsın, directional değerini al, 2 tane if case ataması yap, ondan sonra movement ekle, if abs directional.X > 0 , buradan sonra double check, yani if abs directional.Y > 0 and abs directional.X = 0, burada if dediğim branch, baya basit yani, böyle yazmayla anlamazsan sonra foto atarım şu an ue yok elimin altında açıkçası
 
doğru başlamışsın, directional değerini al, 2 tane if case ataması yap, ondan sonra movement ekle, if abs directional.X > 0 , buradan sonra double check, yani if abs directional.Y > 0 and abs directional.X = 0, burada if dediğim branch, baya basit yani, böyle yazmayla anlamazsan sonra foto atarım şu an ue yok elimin altında açıkçası
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Anlayabildiğim kadar ve birazdan internetten araştırma ile düzenledim istediğimi net bir şekilde yapıyor. Dikkatimi çeken şey ise Oynatılan animasyonlar biraz yönlerle aynı değil gibi. hareketlerin ve animasyonların daha keskin olması için yapılabilecek birşey var mı acaba ? Ek olarak yükledim acaba benim yaptığım bir hata veya yanlış bir işlem olabilir mi ? Zamanınız olursa bir bakabilir misiniz acaba ?
 

Ekli dosyalar

  • düzenlenen blueprint.png
    düzenlenen blueprint.png
    159.7 KB · Görüntüleme: 3