Level boyamalarını yaptığımda (yol, kaya, çimen vs) texture renkleri çok açık kaldığı için Texture ayarlarından renklerini koyulaştırdım gayet de güzel ve uyumlu oldu ancak karakterimin derisi kıyafetleri vs parlak ve açık renkli durmaya başladı. Map texturelarını açık renkli yaptığımda da tam tersi yani karakterin kaplamalar koyulaşmaya başlıyor. Tabi sadece karakter değil çevredeki ağaçlarda da benzer durum oluyor. Bu işten bişey anlamadım.
Işık zemine çarpıp yansımadan dolayı diğer varlık kaplamalarını mı etkiliyor acaba tam olarak?.
Yeni bir level açtım çevreye ağaçlar ekledim ve level boyalı olmadığı haliyle ağaçlar gayet normal renk tonlarına sahip. Levele tek bir renkte material atadım atadığım material rengi çok açık kaldığı için ağaçlar koyulaşmaya başladı. Material rengini koyulaştırdım bu kez de açağlar parlamaya başladı. Birisi bu konuyla alakalı nasıl bir sorun yaşadığımı açıklayabilir mi acaba rica etsem.
Işık zemine çarpıp yansımadan dolayı diğer varlık kaplamalarını mı etkiliyor acaba tam olarak?.
Yeni bir level açtım çevreye ağaçlar ekledim ve level boyalı olmadığı haliyle ağaçlar gayet normal renk tonlarına sahip. Levele tek bir renkte material atadım atadığım material rengi çok açık kaldığı için ağaçlar koyulaşmaya başladı. Material rengini koyulaştırdım bu kez de açağlar parlamaya başladı. Birisi bu konuyla alakalı nasıl bir sorun yaşadığımı açıklayabilir mi acaba rica etsem.