s1studios

Üye
27 Haz 2022
30
4
8
(34) İstanbul Avrupa
Arkadaşlar merhaba. Halen geliştirmeye çalıştığım bir oyun var. Oyun test edildi. Testin sonuçları ile ilgili geri dönüş yapıldı.

Sorun şu ki ben bu hata raporlarını okumayı bilmiyorum. Yani daha doğrusu nerde hata var nasıl gidermeliyim anlayamadım.

Klasör olarak benimle paylaştılar. Acaba ekteki raporları bir inceleyip beni yönlendirebilir misiniz? :rolleyes: Çünkü orada hangi saniye hangi anda hata ortaya çıkmış bir türlü çözemiyorum.
 

Ekli dosyalar

  • Game crash during running on secound map.zip
    39.9 KB · Görüntüleme: 3
  • Game crash during the cutscen.zip
    51.1 KB · Görüntüleme: 4
  • Saved.zip
    151.4 KB · Görüntüleme: 5
Bu raporlardan kimse anlayamaz ancak sorunun %100 callstuck olduğu ve tek bir function kaynaklı olduğu aşikar :) raporda pcallstuchhash var ama bu soruyu sorduğuna göre cpp tarafına aşikar olmadığını düşünüyorum. Eğer BP proje ise loop ile yapıp geri dönerek tekrar yaptırdığın işlemlerin peşine düş, Birşeyler spawnladığın bir yerde atıyorum spawn olmadı ise tekrar spawnla gibi bir durum söz konusu ise bunu kovala, save dosyasında chapter 2 gözüküyor chapter1 bitik olduğuna göre sorun bu levelde bir yerde, happy searching ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: leonscottkfm
Arkadaşlar merhaba. Halen geliştirmeye çalıştığım bir oyun var. Oyun test edildi. Testin sonuçları ile ilgili geri dönüş yapıldı.

Sorun şu ki ben bu hata raporlarını okumayı bilmiyorum. Yani daha doğrusu nerde hata var nasıl gidermeliyim anlayamadım.

Klasör olarak benimle paylaştılar. Acaba ekteki raporları bir inceleyip beni yönlendirebilir misiniz? :rolleyes: Çünkü orada hangi saniye hangi anda hata ortaya çıkmış bir türlü çözemiyorum.
Bu testi kim niye bu şekilde yaptı bilmiyorum ama shipping mod da test edilmiş. Shipping mod test için değildir. Shipping modda ful optimizasyon vardır ve çökme rapoları hiç bir şey vermez. Debug ya da development mod da test etmeniz gerekiyor. O zaman anlamlı loglar alacaksınızdır. Logs klasöründe gerekli bilgileri bulabilir, neyin niye çöktüğünü anlayabilirsiniz.
 
Kesinlikle katılıyorum. Paylaştığım firma demo testi gerçekleştirdi. Sonra zaten anlaşamadık. Uzunca bir bug listesi çıkarıldı. Elimden geldiği kadar hepsini yok ettim. Ama çökme raporlarından bir anlam çıkaramadım.
 
Bu raporlardan kimse anlayamaz ancak sorunun %100 callstuck olduğu ve tek bir function kaynaklı olduğu aşikar :) raporda pcallstuchhash var ama bu soruyu sorduğuna göre cpp tarafına aşikar olmadığını düşünüyorum. Eğer BP proje ise loop ile yapıp geri dönerek tekrar yaptırdığın işlemlerin peşine düş, Birşeyler spawnladığın bir yerde atıyorum spawn olmadı ise tekrar spawnla gibi bir durum söz konusu ise bunu kovala, save dosyasında chapter 2 gözüküyor chapter1 bitik olduğuna göre sorun bu levelde bir yerde, happy searching ;)
Çok teşekkür ederim. Evet tamamen bp projesi. Sorun şu ki asıl olay 2.level'da. Ama 2.levelda binlerce bp'im var. Bu noktada tıkandım.