Get Player Camera Manager > Fade effect.Merhabalar. bir macera-korku oyunu yapmaktayım. hikayeye göre oyuncu bayılacağı için odadan çıkınca gözü kararacak ve bayılacak. uyandığında yeni levelde olacak. nasıl yaparım?
ChatGPT ye sorduğum zaman bana bambaşka şeyler anlattı bende buraya sorma ihtiyacı duydum. Yanıtınız için teşekkürler.Get Player Camera Manager > Fade effect.
Bu özellik kameranı karartmaya ya da beyazlatmaya ya da herhangi bir renkle ekranını bir süreye göre doldurmaya yarar. Alpha değeri 1 ise ve renk siyah ise ayrıca süre 3 ise, tam olarak 3 saniye içinde ekranı tamamen karartacaktır. Eğer işlem sonucunda ekranın bir süre siyah kalmasını sonra açılmasını istiyorsan, "Hold When Finished" diye bir özellik var onu açman gerek. Daha sonra araya 5 saniye delay koy mesela, Yeni Leveli yükle. Open Level ile yapabilirsin. Ya da Aynı level içerisinde uzak bir bölgeye yeni bir şey inşa edip oraya ışınlayabilirsin, sanki farklı leveldeymiş gibi. Benim kardeşim bir proje yapıyor bir ev tasarladı, evin hem yanmış hem de normal hali var ve oyunda da bunlar arasında geçiş vardı. Dolayısıyla evin normal halini alt kata , yanmış halini üst kata yaptı. Karakteri aniden ışınlıyordu belli efektler ile.
Yeni Levelini açtın diyelim, oranın da event begin playında aynı işlemi yapıp bu sefer siyahtan (alpha değeri 1 den 0 a ) çekeceksin. Onu da 3 saniye yap.
Beyaz bir şekilde gözünü açıp uyansın istersen bu sefer rengi beyaz seçebilirsin.
Sana tavsiyem zaman kazanman açısından bu tip basit soruları Chat GPT ye sorman. Hızlıca cevap verecektir ya da en azından mantığını anlatacaktır sana.
Peki, bunu nasıl bir triggerboxa değince olan bir şekilde nasıl yaparım?Get Player Camera Manager > Fade effect.
Bu özellik kameranı karartmaya ya da beyazlatmaya ya da herhangi bir renkle ekranını bir süreye göre doldurmaya yarar. Alpha değeri 1 ise ve renk siyah ise ayrıca süre 3 ise, tam olarak 3 saniye içinde ekranı tamamen karartacaktır. Eğer işlem sonucunda ekranın bir süre siyah kalmasını sonra açılmasını istiyorsan, "Hold When Finished" diye bir özellik var onu açman gerek. Daha sonra araya 5 saniye delay koy mesela, Yeni Leveli yükle. Open Level ile yapabilirsin. Ya da Aynı level içerisinde uzak bir bölgeye yeni bir şey inşa edip oraya ışınlayabilirsin, sanki farklı leveldeymiş gibi. Benim kardeşim bir proje yapıyor bir ev tasarladı, evin hem yanmış hem de normal hali var ve oyunda da bunlar arasında geçiş vardı. Dolayısıyla evin normal halini alt kata , yanmış halini üst kata yaptı. Karakteri aniden ışınlıyordu belli efektler ile.
Yeni Levelini açtın diyelim, oranın da event begin playında aynı işlemi yapıp bu sefer siyahtan (alpha değeri 1 den 0 a ) çekeceksin. Onu da 3 saniye yap.
Beyaz bir şekilde gözünü açıp uyansın istersen bu sefer rengi beyaz seçebilirsin.
Sana tavsiyem zaman kazanman açısından bu tip basit soruları Chat GPT ye sorman. Hızlıca cevap verecektir ya da en azından mantığını anlatacaktır sana.
Bir tane triggerbox koyacaksın, Overlapped özelliğini getireceksin. On Actor Overlapped gibi bir eventi var onun.Peki, bunu nasıl bir triggerboxa değince olan bir şekilde nasıl yaparım?
Unreal Engine Türkiye topluluğunun çalışmasını sağlamak için isteğe bağlı olarak çerezleri kullanmaktayız.