Aşağıdaki bir AI_Task. Sahnede ise birden fazla Enemy_AI var, amacım bunlarla kim etkileşime girmişse onun lokasyonunu alması.
Sistem Offline'da çok iyi çalışıyor.
Fakat Online'da sadece Server'i oluşturan karakterin lokasyonunu alıyor. Client'i umursamıyor. Yani Client etkileşime girse bile Server'a gidiyor AI.
Sanırım bunun sebebi PlayerController ve Index 0 olması. Çünkü Index 0 yapınca Server, Index 1 yapınca Client, Index 2 yapınca Client 2'nin lokasyonunu alıyor. (PlayerController aynı bilgisayar üzerindeki farklı kullanıcıları temsil etse dahi ilk oraya takıldım fakat bununla da alakalı değil sanırım. index daima 0 olmalı gibi duruyor.)
acaba farklı yerde farklı şekilde mi hesaplamalıyım? fikri olan
Sistem Offline'da çok iyi çalışıyor.
Fakat Online'da sadece Server'i oluşturan karakterin lokasyonunu alıyor. Client'i umursamıyor. Yani Client etkileşime girse bile Server'a gidiyor AI.
Sanırım bunun sebebi PlayerController ve Index 0 olması. Çünkü Index 0 yapınca Server, Index 1 yapınca Client, Index 2 yapınca Client 2'nin lokasyonunu alıyor. (PlayerController aynı bilgisayar üzerindeki farklı kullanıcıları temsil etse dahi ilk oraya takıldım fakat bununla da alakalı değil sanırım. index daima 0 olmalı gibi duruyor.)
acaba farklı yerde farklı şekilde mi hesaplamalıyım? fikri olan