Kerem Elibolca

Yeni üye
26 Haz 2023
15
1
0
(34) İstanbul Anadolu
Herkese merhabalar iyi gunler dilerim...
Gelistirme asamasinda oldugum ilk acemi korku oyunumda dusman karakterin , ana karakteri gordugu vakit ana karakterin kamerasinda bir chroamtic efektin artmasini yapmaya calisiyorum.
Sizlerden blueprint kisminda neler yapmam gerektigi hakkinda yardimlarinizi rica ediyorum. Simdiden tesekkur ederim.

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
aynı post process efectlerin kameranda da mevcut olduğunu ve bunlara karakter üzerinden direkt erişimin olduğuna göre çok basit bir blueprint interface sistemi ile player pawn a AI üzerinden mesaj atacaksın, efecti devreye al - kapa aslında bu kadar kolay ama interface sistemi nasıl yapılır onu sorma, bir sürü tutorial var onunla alakalı, kendin bulabilirsin ;)
 
Character_BP'i aç, camerayı get ile çağır. Yani şöyle:
Get Camera > Post Process Settings > Break Post Process Settings 

Break Post p. settings'e tıklayarak sağdaki details menüsünden neleri değiştirmek isteyeceğini işaretleyebilirsin. (Sağ tıklayarak split edebilirsin float'a dönüşür.)

Bu yöntem ile de aldığın değeri set edebilirsin:
Get Camera > Post Process Settings > Set Break Post Process Settings 

Bu, post process ayarlarına girip onları değiştirmeni sağlayan bir fonksiyon. Bunu istediğin tuşa/evente bağlayabilirsin. Senin durumunda event, pawn sensing olmalı. Karakterine bir pawn sensing ekle, diğer karakteri görünce çalışsın.

bu arada level tasarımını falan çok beğendim. baya iyi duruyor, takıldığın yer olursa lütfen yaz. bol şans!
 
Yardimlariniz icin tesekkur ederim suan da karakter dusmani gordugu zaman kamerada bir gecis oluyor fakat bu gecisi nasil 
dusman karakterin mesafesine gore artacak sekilde ayarlayabilirim ayrica ana karakter dusman karakteri bir kere gordukten sonra bile dongu devam ediyor yani
dusman karakteri gormedigi zaman eski haline gelmiyor yapmam gereken nedir acaba simdiden cevaplariniz icin tesekkur ederim.
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.