leonscottkfm

Unreal MVP
Trailer falan hazırlarken sahnelerde kamerayı hareket ettiriyoruz. Mesela karakter yürürken kamera yandan sağa doğru yavaşça gidecek.
Key atıyorum ama hızlı gidiyor ben de yavaşlatmak için keyi daha uzağa kadar sürüklüyorum. Bu şekilde mi yapılıyor yoksa araya süre koyma özelliği falan var mı ?
Sequencer hakkında pek bilgim yok.
 
Bildiğim kadarı ile evet kodla yapman gerekiyor. Ama çok zor değil. Her widget yaratıldığında  bir referansını GameInstance ta tutabilir ve oradan hepsini Setvisibility komutu verebilirsin. Kaldırıp yaratıp tekrar koymana gerek yok yani. Bunu kendi konsol komutunu yazarak yaparsan daha da iyi olur.
 
LevelSequencer'ın kendi preset lerinde HUD u gizle opsiyonu var ama bunun için Hud Blueprinti yapman lazım.  
EğerHUD u sadece widget olarak kodladıysanız, en doğrusu şu yolu izlemektir; 

1-HUD Widget a VisibleHUD şeklinde bir fonksiyon yazın ve  inputu bVisible şeklinde bool ile destekleyin ve kodu yazın. 
2- Eğer bir çok cutscene kullanacaksınız, sadece sequencer için bir kütüphane yaratmak çok mantıklı ; SequencerFunctionLibrary adından bir fonksiyon library oluşturun ve  buraya da VisibleHud şeklinde ikinci bir fonksiyon oluşturun ve Hud widgetın VisibleHUD triggerlayın. 
3- Eğer oyun içi bir tirgger ile cutscene oynatıyorsanız, bence bir SequencerPlayer actörü oluşturun. ve ilgili sequencer ı o çalıştırsın. 
4- Eğer 3. adımı atlıyorsanız, direkct sequencerın  Sequencer director kısmına , sequencer başladığı anda key ile triggerlanacak VisibleHud u triggerlayın.