Godfather

Yeni üye
19 Mar 2025
3
0
1
Arkadaşlar merhaba, blender da bir şehir modelledim, 868 tane bina mevcut bunların her birinin konumu var ve her biri ayrı bir mesh olarak seçilebiliyor. ben bunları gltf uzantısı olarak export ettim. bu dosyayı unreal engine aktardığım da combine meshes dersem konumları doğru ve istediğim gibi geliyor fakat bu şekilde aktarınca her bir binayı ayrı olarak seçemiyorum ve sahneye attığım 868 tane bina objesi tek bir mesh olarak geliyor. eğer combine meshes i devre dışı bırakırsak, o zaman da her bir bina ayrı olarak listeleniyor bu da bize binaların istediğimiz konum düzleminde olmasını imkansızlaştırıyor. yani istediğimiz şey 868 tane binanın aynı konumda blendarda olduğu gibi sahneye atılıp, sahnedeyken o binaları tek tek seçebilmek. ben bu binaların hepsini aynı konumda ve aynı anda sahneye atıp daha sonra ayrı ayrı sahne içinde seçmek istiyorum ama sahneye atarken hepsini tek bir mesh olarak atmak istiyorum bunu nasıl sağlarım bileniniz var mı? şimdiden çok teşekkürler.
 
Binaları tek parça istiyor isen her binayı kendi içinde join le, normal export et, combine meshes kullanmadan aynı dosyaya import et, sadece binaları seçmek için filtrelerden Static Mesh seç, Ctrl+A ile tüm binaları seç ve sahneye sürükleyip bırak, global origin de tutmalı dersen, sahnede tüm binalar seçiliyken Details panelden location 0,0,0, thats it.