back123

Yeni üye
28 Kas 2023
2
0
0
Belirtilmemiş
Merhabalar bu hatayı alıyorum Android paketleme yaparken .Yardım edermsininz.



UATHelper: Packaging (Android (ETC2)): > Run with --scan to get full insights.
UATHelper: Packaging (Android (ETC2)): * Get more help at https://help.gradle.org
UATHelper: Packaging (Android (ETC2)): BU�LD FAILED in 17s
UATHelper: Packaging (Android (ETC2)): cmd.exe failed with args /c "C:\Users\Fatih\Documents\Unreal Projects\MobilePlatformerTemplate\Intermediate\Android\gradle\rungradle.bat" :app:bundleDebug
UATHelper: Packaging (Android (ETC2)): (see C:\Users\Fatih\AppData\Roaming\Unreal Engine\AutomationTool\Logs\D+UE_5.3\Log.txt for full exception trace)
UATHelper: Packaging (Android (ETC2)): AutomationTool executed for 0h 12m 23s
UATHelper: Packaging (Android (ETC2)): AutomationTool exiting with ExitCode=1 (Error_Unknown)
UATHelper: Packaging (Android (ETC2)): BUILD FAILED
PackagingResults: Error: Unknown Error
LogDerivedDataCache: C:/Users/Fatih/AppData/Local/UnrealEngine/Common/DerivedDataCache: Maintenance finished in +00:00:17.241 and deleted 0 files with total size 0 MiB and 0 empty folders. Scanned 6934 files in 8381 folders with total size 131 MiB.
LogAudioMixer: Display: Audio Buffer Underrun (starvation) detected. InstanceID=1
 
Android SDK sekmesinde SDK API level'i latest olarak değiştir. Oradaki bütün ayarlar, PC'inde yüklü olan Android sürümleriyle tam olarak uyuşmalı. NDK, Java, SDK, her biri bilgisayarında yüklü olmalı ve oyun motorunun sürümüyle uyuşmalı. Her sürüm ayrı bir SDK, NDK vs. ihtiyacına sahip. 
Keystore ayarlarını yap ve bunu proje dosyanda gerekli yerlere at. 
Enviroment variable (path) olayını araştır. Ortam değişkenliklerine girip JAVA'nın tam konumunu belirlemen gerekiyor. JAVA_HOME ayarlamalarından bahsediyorum.

Ayrıca başka bir konuda arkadaşa yardımcı olmuştum. Oradan copy-paste yapıyorum:


Oyunun Masaüstündeyse mutlaka masaüstünde olmasın, farklı bir disk'e al ve intermediate, saved dosyalarını sil öyle package et. (yedek almayı unutma)
Oyun motorunun sürümü ile JDK ve Android version sürümleri birebir uyuşmalı. Buna da dikkat etmelisin. (Her UE sürümü ayrı bir Java, NDK/SDK sürümlerine sahip.)

d8.bat dosyasının adını dx.bat, ardından d8.jar'i ise dx.jar yapıyorduk. Detayları tam hatırlamıyorum en son bunu araştırmalısın. 

Son olarak şunlara mutlaka bir bak:
https://forums.unrealengine.com/t/help-a...l/241964/9 
https://forums.unrealengine.com/t/help-a.../241964/10

Sürümler mutlaka uyuşmalı. Motor, verileri çekmeye çalışıyor, lokasyonu bulamazsa bomm, hata. Lokasyonu bulursa ama sürüm uyumsuzluğu varsa, hata. JDK, SDK, NDK - UE, bunlar uyumlu çalışmalı. Bu da SDK ve NDK ayarlarını ancak doğru olarak yapınca olur. 30 yapmışsan 29, olmazsa 31 dene, o da olmazsa latest yap. Ama benim tavsiyem deneme yanılmadan ziyada en doğru ayarlarını bulup uygulamak, başka yolu yok.
Ayrıca;
Engine/Extras/Android lokasyonunda SetupAndroid.bat içerisine girip aşağıdaki kısmı kendi sürümlerine uygun olacak şekilde doldurdun mu? 
Örneğin:
call "%SDKMANAGER%" "platform-tools" "platforms;android-28" "build-tools;28.0.3" "lldb;3.1" "cmake;3.10.2.4988404" "ndk;21.1.6352462"
(sürümleri kendine göre değiştirirsin)
Bunlar da olmazsa Gradle sürümünü düşürebilirsin.