Airland

Yeni üye
11 Kas 2016
55
-5
0
(35) İzmir
Arkadaşlar herkese merhaba bu konuyu daha önceden de açmıştım fakat kimse ilgilenmedi sorun şu boxtrigger değen bir actor oldugunda benim kullandığım vehicle character başladığı yere teleport olsun bunu nasıl yapabilirim her yolu denedim ama olmuyor yardım edebilecek arkadaş var mı???
 
l3GJDE.png
 
hydrogenx' Alıntı:

Kardeşim iyi güzel demişsinde birincisi return value yok yani beni her o triggerboxa değdiğinde teleport etmesini istiyorum ikincisi ben vehicle blueprint kullanıyorum yukarda da dediğim gibi benim oynattıgım vehicle blueprinti teleport etsin yeni bir vehicle oluşturmasın
 
hydrogenx' Alıntı:
Sen öncelikle yukarıda verdiğimi uygula. Cümlelerine göre ne istiyorsan tam karşılığı yazdım.

Kardeşim cümlelerime göre yazmamışsın ben vehicle blueprint kullanıyorum sen yukarda thirperson blueprint kullanmışsın !
Bv5jWv
Resimde görüldüğü gibi top actorunu spawn ediyo ama beni teleport etmesi lazım bunuda her sefer yapmıyo bir sefer yapıyo birdaha tekrarlamıyo.Return value kısmına birşey mi eklememiz gerekiyo anlamadım gitti.
Bv5jWv.png
 
Airland' Alıntı:
hydrogenx' Alıntı:
Sen öncelikle yukarıda verdiğimi uygula. Cümlelerine göre ne istiyorsan tam karşılığı yazdım.

Kardeşim cümlelerime göre yazmamışsın ben vehicle blueprint kullanıyorum sen yukarda thirperson blueprint kullanmışsın !
Bu durumda Cast to ThirdPersonCharacter yerine Cast To VehicleBP veya Pawn adı neyse, yazmak çok zor olmamalı? Ezbere kullanmaktan vazgeçin, yardım için verilen BP'leri sadece alıp kullanmayın, hangi node'un ne işe yaradığına da bir göz atın; algılamaya çalışın.
 
Phyrexian' Alıntı:
Airland' Alıntı:
Kardeşim cümlelerime göre yazmamışsın ben vehicle blueprint kullanıyorum sen yukarda thirperson blueprint kullanmışsın !
Bu durumda Cast to ThirdPersonCharacter yerine Cast To VehicleBP veya Pawn adı neyse, yazmak çok zor olmamalı? Ezbere kullanmaktan vazgeçin, yardım için verilen BP'leri sadece alıp kullanmayın, hangi node'un ne işe yaradığına da bir göz atın; algılamaya çalışın.

O zaman siz (Cümlelerine göre ne istiyorsan tam karşılığı yazdım.) neden diyorsunuz? elbette onu biliyorum zaten o kodu siz yazmadan once ben denemiştim.
 
Airland' Alıntı:
O zaman siz (Cümlelerine göre ne istiyorsan tam karşılığı yazdım.) neden diyorsunuz? elbette onu biliyorum zaten o kodu siz yazmadan once ben denemiştim.

Evet söylediğim şeyin arkasındayım. Sen ne istiyorsan ben sana onu gösterdim. Gösterdiğim şey senin kopyalayıp aynısını yazacağın şeyler değil, gösterdiğim şey yapmak istediğin şeyin algoritması. Bu algoritmayı alıp kendi nodlarını yazacaksın. Ne yapacaktım yani? Senin porjenin aynısını açıp aynı nodları mı paylaşacaktım? Elinden tutup senin bütün projeni ben mi yazayım? Sana algoritmasını gösteriyorum minnet duymak yerine tam tersi davranış içindesin. Çözüm odaklı düşünmezsen hiç bir şey üretemezsin.

Tekrar yazıyorum: Bu algoritma yapmak istediğin şeyin aynısını yapıyor. Başka hiç bir şeye ihtiyacın yok. İstediğin şey, actor trigger'a dokunduğunda belirlediğin bir yere ışınlamak. Benim verdiğim algoritma tam da bunu yapıyor. İstediğin şey bu değilse düzgün anlatamamışsın demektir.
 
hydrogenx' Alıntı:
Airland' Alıntı:
O zaman siz (Cümlelerine göre ne istiyorsan tam karşılığı yazdım.) neden diyorsunuz? elbette onu biliyorum zaten o kodu siz yazmadan once ben denemiştim.

Evet söylediğim şeyin arkasındayım. Sen ne istiyorsan ben sana onu gösterdim. Gösterdiğim şey senin kopyalayıp aynısını yazacağın şeyler değil, gösterdiğim şey yapmak istediğin şeyin algoritması. Bu algoritmayı alıp kendi nodlarını yazacaksın. Ne yapacaktım yani? Senin porjenin aynısını açıp aynı nodları mı paylaşacaktım? Elinden tutup senin bütün projeni ben mi yazayım? Sana algoritmasını gösteriyorum minnet duymak yerine tam tersi davranış içindesin. Çözüm odaklı düşünmezsen hiç bir şey üretemezsin.

Tekrar yazıyorum: Bu algoritma yapmak istediğin şeyin aynısını yapıyor. Başka hiç bir şeye ihtiyacın yok. İstediğin şey, actor trigger'a dokunduğunda belirlediğin bir yere ışınlamak. Benim verdiğim algoritma tam da bunu yapıyor. İstediğin şey bu değilse düzgün anlatamamışsın demekt
3.yorumda belirttiğim gibi her dokundugumda beni oraya teleport etmesini istiyorum dedim ama etmiyor demekki sizin paylaştığınız kod tamda bunu oluşturmuyor genede kod için teşekkür ederim benim size anlatmak istediğim şuydu resim altında thirdpersonbp yerine vehiclebp kullanmalısın diye not geçseydin daha iyi olabilirdi ama dediğim gibi ben kodu daha önceden kullanmıştım return olmuyor ilk değdiğinde beni teleport ediyo ama ikinci ve sonraki değmede beni teleport etmiyor.
 
Bak güzel kardeşim, bazı konularda fazla ısrar ediyorsun. Kodlardaki cast nodu yerine kendi cast nodunu kullanmayı akıl edemiyorsan yanlış şeylerle uğraşıyorsun. Ya sıfırdan öğrenmelisin ya da bu motoru bence bırakmalısın. Ben 1,5 yıldır bu forumda ve farklı yerlerde tıpkı sana yaptığım gibi yardımcı oluyorum, ilk defa senin gibi biriyle karşılaştım. En acemiler bile oradaki cast nodunu kendine göre değiştirmeyi biliyordu. Hiç birinden böyle bir şey duymadım.

"...her dokundugumda beni oraya teleport etmesini istiyorum dedim ama etmiyor demekki sizin paylaştığınız kod tamda bunu oluşturmuyor" Bu cümle sana ait. Bunun tam karşılığı "yapamıyorum" olmalıydı. Çünkü bu algoritma tam da istediğin şeyi sağlıyor. Ya sen yapamıyorsun ya da başka bir şey istediğin halde doğru şekilde anlatamıyorsun.

Bu algoritmada actor trigger box'a yüz defa da dokunsa, bin defa da dokunsa, milyon defa da dokunsa o aktörü istediğin yere ışınlar. Bunun başka bir kaidesi, başka bir kuralı yoktur!

Yardım ediyoruz, istediğiniz nodları veriyoruz yine yaranamıyoruz. Oldu olacak yapmak istediğiniz projeyi söyleyin biz yapıp size teslim edelim. Nasıl olur?

Özellikle üşenmeyip şu videoyu yaptıktan sonra hala işe yaramıyor dersen artık gerçekten umrumda değil. Şu noktaya kadar hala yardım etmeye çalışıyorsam ve bunun için video kaydediyorsam tamamen iyi niyetimden kaynaklanıyor. Bu konuda daha da bir şeyler söylemek istemiyorum. Senden ricam lütfen beni cevap yazmaya mecbur bırakacak şeyler yazma. Gerçekten kaba olmamak ve hevesini kırmamak için kendimi zor tutuyorum.

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
hydrogenx' Alıntı:
Bak güzel kardeşim, bazı konularda fazla ısrar ediyorsun. Kodlardaki cast nodu yerine kendi cast nodunu kullanmayı akıl edemiyorsan yanlış şeylerle uğraşıyorsun. Ya sıfırdan öğrenmelisin ya da bu motoru bence bırakmalısın. Ben 1,5 yıldır bu forumda ve farklı yerlerde tıpkı sana yaptığım gibi yardımcı oluyorum, ilk defa senin gibi biriyle karşılaştım. En acemiler bile oradaki cast nodunu kendine göre değiştirmeyi biliyordu. Hiç birinden böyle bir şey duymadım.

"...her dokundugumda beni oraya teleport etmesini istiyorum dedim ama etmiyor demekki sizin paylaştığınız kod tamda bunu oluşturmuyor" Bu cümle sana ait. Bunun tam karşılığı "yapamıyorum" olmalıydı. Çünkü bu algoritma tam da istediğin şeyi sağlıyor. Ya sen yapamıyorsun ya da başka bir şey istediğin halde doğru şekilde anlatamıyorsun.

Bu algoritmada actor trigger box'a yüz defa da dokunsa, bin defa da dokunsa, milyon defa da dokunsa o aktörü istediğin yere ışınlar. Bunun başka bir kaidesi, başka bir kuralı yoktur!

Yardım ediyoruz, istediğiniz nodları veriyoruz yine yaranamıyoruz. Oldu olacak yapmak istediğiniz projeyi söyleyin biz yapıp size teslim edelim. Nasıl olur?

Özellikle üşenmeyip şu videoyu yaptıktan sonra hala işe yaramıyor dersen artık gerçekten umrumda değil. Şu noktaya kadar hala yardım etmeye çalışıyorsam ve bunun için video kaydediyorsam tamamen iyi niyetimden kaynaklanıyor. Bu konuda daha da bir şeyler söylemek istemiyorum. Senden ricam lütfen beni cevap yazmaya mecbur bırakacak şeyler yazma. Gerçekten kaba olmamak ve hevesini kırmamak için kendimi zor tutuyorum.

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Onu bunu bırak şimdi o arkadaki mavi efekti nasıl yaptın onu anlat bakayım bide o mavi efektle birlikte adamın hızlanması ? :DD
ve Çok saçma orada teleport yada sweep ne işe yarıyor onlar işaretli değil fakat yine de çalışıyor öyleyse onlar neden var :D
 
leonscottkfm' Alıntı:
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
Onu bunu bırak şimdi o arkadaki mavi efekti nasıl yaptın onu anlat bakayım bide o mavi efektle birlikte adamın hızlanması ? :DD
ve Çok saçma orada teleport yada sweep ne işe yarıyor onlar işaretli değil fakat yine de çalışıyor öyleyse onlar neden var :D

Teleport ve Sweep daha çok fizikle alakalı ayarlardır.

Örneğin Teleport işaretli olursa aktörün fiziki statüsü etkilenmez. Mesela bir araç var altımızda ve 100km hızla gidiyor. Teleport işaretli olursa ışınlandığı anda bu hızını korur, yani 100km hızla yeni yerinden devam eder. Teleport seçeneği aktif değilse eğer, ışınlandığı anda hızı sıfırlanır ve tekrar hızlanması gerekir. Tam karşılığı aslında bu olmasa da anlatmak için en iyi örnek budur. Benim verdiğim örnekte teleportun işaretli olup olmamasının bir önemi yok. Fizik kullanmayan basit bir uygulama çünkü.

Sweep ise aktörü teleport ettiğimiz noktaya doğrudan ışınlama yapmak yerine o noktaya giderken arada engel olup olmadığını kontrol eder. Karakterini kapalı bir oda içinde düşün, ve oda dışına ışınlanmak istiyorsun. Karakteri gönderdiğin anda eğer sweep işaretliyse duvara çarparak duracaktır. Engelleri yok sayması için Sweep'i deakif etmek gerekir. Sweep aktif değilse engellere bakmaksızın istediğin noktaya aktörü gönderebilirsin.

Ek olarak o sorduğun karakter efektleri planladığım bir projenin parçası. Particle ve material efektleri ile ilgili konular.
 
hydrogenx' Alıntı:
leonscottkfm' Alıntı:
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
Onu bunu bırak şimdi o arkadaki mavi efekti nasıl yaptın onu anlat bakayım bide o mavi efektle birlikte adamın hızlanması ? :DD
ve Çok saçma orada teleport yada sweep ne işe yarıyor onlar işaretli değil fakat yine de çalışıyor öyleyse onlar neden var :D

Teleport ve Sweep daha çok fizikle alakalı ayarlardır.

Örneğin Teleport işaretli olursa aktörün fiziki statüsü etkilenmez. Mesela bir araç var altımızda ve 100km hızla gidiyor. Teleport işaretli olursa ışınlandığı anda bu hızını korur, yani 100km hızla yeni yerinden devam eder. Teleport seçeneği aktif değilse eğer, ışınlandığı anda hızı sıfırlanır ve tekrar hızlanması gerekir. Tam karşılığı aslında bu olmasa da anlatmak için en iyi örnek budur. Benim verdiğim örnekte teleportun işaretli olup olmamasının bir önemi yok. Fizik kullanmayan basit bir uygulama çünkü.

Sweep ise aktörü teleport ettiğimiz noktaya doğrudan ışınlama yapmak yerine o noktaya giderken arada engel olup olmadığını kontrol eder. Karakterini kapalı bir oda içinde düşün, ve oda dışına ışınlanmak istiyorsun. Karakteri gönderdiğin anda eğer sweep işaretliyse duvara çarparak duracaktır. Engelleri yok sayması için Sweep'i deakif etmek gerekir. Sweep aktif değilse engellere bakmaksızın istediğin noktaya aktörü gönderebilirsin.

Ek olarak o sorduğun karakter efektleri planladığım bir projenin parçası. Particle ve material efektleri ile ilgili konular.
Ya çok sağol sen adamın dibisin ya sana sorduğum her sorunun cevabını net bir şekilde alabiliyorum :D Güzel olmuş o efekt umarım bende öğrenirim bu tür şeyler :)