tlp

Yeni üye
24 May 2023
8
0
0
(34) İstanbul Avrupa
Merhaba Arkadaşlar Ben Unreal'da yeniyim internetten yabancı bir adamın tutorial videosunu izleyerek yapı sistemi yapıyorum takıldığım bir yer var ne yaparsam yapayım yapı sistemini widget'da ki butondan aktif edemedim nasıl yaparım bunu? 
Bahsi Geçen Video : 
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
bu adam b'ye basınca previewi başlatıyor ama ben bir widget butonuyla başlamasını istiyorum şimdiden teşekkürler
 
Aşama aşama anlatırsam şöye:
Widget oluşturmalısın.
Widgetin içerisine girip ekrana bir buton eklemelisin.
Butona tıklayıp sağdaki Details panelden aşağı inip Click ya da Press eventi oluşturmalısın. (butona basınca nelerin olacağını bu event ile başlatacaksın. bir nevi butona basma eylemi)
Widget içerisine girip tekrardan Cast to ile kendi karakter bp'nden bir event çalıştıracaksın. Bu event ise şu:
Karakter BP'nin içerisine girip bir tane CustomEvent oluşturacaksın, bunu adamın "B" tuşu ile başlattığı yere bağlayacaksın. (b'yi silip bunu ekle)
Widgeti ekrana yansıtmalısın. (Create widget)

Beginner olduğun için hepsi karmaşık gelecek ama çok basit. Youtube'da bir kaç video izledikten sonra benim yazdığım aşamaları okursan basitçe yaparsın.
 
merhaba cevabınız için çok teşekkür ederim dün uğraşırken kendim çözdüm ama biraz farklı ben bu arada 3d widget kullanıyorum o yüzden yaptığım şey doğru sanırım yapmaya çalıştığım şey the forest stili bir craft kitabı o yüzden bir kitap modeli indirdim onu karakterin eline ekledim ondan sonra karakter bpnin içinde bir widget ekledim oradan benim yapıwidgetımı seçtim o eklediğim widgetı eklediğim kitap modelinin içine attım ondan sonra karakter bpnin içinden event begin play ekleyip benim yapıwidgetımı castledim object olarak widget1 isimli karakter bpmin içine eklemiş olduğum widgetı verdim şu şekilde artık gösterebildiğim kadar
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.


serhatwxe' Alıntı:
Aşama aşama anlatırsam şöye:
Widget oluşturmalısın.
Widgetin içerisine girip ekrana bir buton eklemelisin.
Butona tıklayıp sağdaki Details panelden aşağı inip Click ya da Press eventi oluşturmalısın. (butona basınca nelerin olacağını bu event ile başlatacaksın. bir nevi butona basma eylemi)
Widget içerisine girip tekrardan Cast to ile kendi karakter bp'nden bir event çalıştıracaksın. Bu event ise şu:
Karakter BP'nin içerisine girip bir tane CustomEvent oluşturacaksın, bunu adamın "B" tuşu ile başlattığı yere bağlayacaksın. (b'yi silip bunu ekle)
Widgeti ekrana yansıtmalısın. (Create widget)
Beginner olduğun için hepsi karmaşık gelecek ama çok basit. Youtube'da bir kaç video izledikten sonra benim yazdığım aşamaları okursan basitçe yaparsın.

birde bir konuda kafam karıştı mesela her şey için farklı bir buton nasıl oluşturabilirim o adam bir data table ve structure oluşturuyor içine bir kaç farklı mesh vs ekliyor birde trace channel burasına kadar anladım ama o datatableın içinden istediğim bir meshi mesela 2 tane butonum olsun 1.ye basınca temeli alayım ama 2.ye basarsam duvarı alayım gibi şimdiden teşekkürler