serhatwxe

Unreal MVP
3 Ocak 2016
317
1
53
28
(34) İstanbul Avrupa
Widgete buton ekledim. Bu butona tıklayınca kılıcın değişmesini istiyorum ama malum oneclicked olayı karakterin blueprintine eklenmiyor. Ya da ben bilmiyorum. K tuşuna basınca istediğim döngü çalışıyor fakat ben bunun butona basınca olmasını istiyorum.
(Not: BP'yi Butonun BP'sine taşıdım, sword fbx ve elde, sırtta yazan GET'ler pasif oluyor. Sağ tıklayıp aktif yaptığım halde o kısımlar oyunda çalışmıyor. Yani o yöntemi de denedim.)

Bilen var mı?

BGXQEv.png
 
nonlinear' Alıntı:
K ya basarak oluşturduğunu fonksiyona veya custom eventa çevir. Widget içinde karakterden referans alarak bu fonksiyonu çağır. 

http://www.unrealengineturkiye.com/mobil-kamera-sorunu-konusu.html?pid=19765#pid19765

bak bu konuda widget içinde karakterden nasıl referans alıp custom event veya fonksiyon çağıracağın var

third personun blueprintini fonksiyona attığımda move component ve delay gelmiyor. sağ tıklayıp eklemeye çalışsam da bir türlü fonksiyona bunları ekleyemiyorum. bir yerde hata mı yapıyorum.
custom event araştırdım ama bulamadım, nasıl yapacağımı anlatabilir misin?
 
nonlinear' Alıntı:
fonksiyonlar zamansal işlemleri gerçekleştirmez, içeriğinde delay, timeline, timer vs bulunan codelarını custom event ile çözmen gerekir.

zamanini cok ayiriyorsun. bunun icin teşekkür ederim.
custom eventi karakterin bpsinde oluşturuyorum. bunu widgete çekemiyorum. yani sağ tıklayınca istediğim event gözükmüyor. nette araştırdım ama bulamadim kafayi bozdum.
ayni sey func icin de gecerli. bu yapıları diğer bp lerde gosteremiyorsak ne ise yariyor. 

kısaca copy paste ise yaramıyor. func ve event cekme de widgette gözükmüyor.
 
serhatwxe' Alıntı:
nonlinear' Alıntı:
fonksiyonlar zamansal işlemleri gerçekleştirmez, içeriğinde delay, timeline, timer vs bulunan codelarını custom event ile çözmen gerekir.

zamanini cok ayiriyorsun. bunun icin teşekkür ederim.
custom eventi karakterin bpsinde oluşturuyorum. bunu widgete çekemiyorum. yani sağ tıklayınca istediğim event gözükmüyor. nette araştırdım ama bulamadim kafayi bozdum.
ayni sey func icin de gecerli. bu yapıları diğer bp lerde gosteremiyorsak ne ise yariyor. 

kısaca copy paste ise yaramıyor. func ve event cekme de widgette gözükmüyor.

QyXDyk.png
[/url][/img]

Karakter içinde herhangi bir custom event oluştur

qyq6QR.png
[/url][/img]

Widget içinde Event Construct üzerinden karaktere referans oluştur

0rVvWB.png
[/url][/img]

Bu referans üzerinden karakterBP içindeki tüm değerlere ulaşabilirsin.

Bu referans işlemi türevleri sayesinde hangi BP ye cast atarsan BP içindeki tüm değerlere ulaşman mümkün
 
nonlinear' Alıntı:
Widget içinde Event Construct üzerinden karaktere referans oluştur


Bu referans üzerinden karakterBP içindeki tüm değerlere ulaşabilirsin.

Bu referans işlemi türevleri sayesinde hangi BP ye cast atarsan BP içindeki tüm değerlere ulaşman mümkün

Abi sen süper bir adamsın. Teşekkür ederim.