Öncelikle hepinize selamlar!

Sanırım önce kendimi tanıtmam doğru olur, bendeniz Yusuf Kaan. 16 yaşındayım ve bir Fen Lisesinde öğrenim görüyorum. Programlamaya ilgi duymaya başlayalı henüz iki yıl oldu -8. sınıftayken bu forumu görmemle ilgim başladı- ve ilgi duymaya başladığım dönemden itibaren bolca araştırma yaptım ve kendimi UE4 ve Blueprintler üzerinde geliştirmeye çalıştım. Ama henüz öğrendiklerimi nasıl uygulayıp kendim deneyeceğimi bilmiyorken Doğa Bey'in Crash Bandicoot: Timetwister projesine rastladım. Kendisini geliştirmek içi bu tarzda yayınlamayı planlamadığı ve konsepti, mekanikleri belli olan bir proje üzerinde çalışma kararı almıştı. Bu konuda kendisine büyük saygı duyuyorum.

Şimdi benim projeme geçelim.
Daha dün yayınladığım soruda da bahsettiğim gibi bende bir Crash Bandicoot projesi üzerinde çalışıyorum. Şimdilik Crash'in modeli ve animasyonları yanı sıra oynanış mekaniklerinin bir kısmı belli (Kamera açısı, double jump, spin vs). Projenin konseptinin çıkış noktası aslında Uncharted 4'te Nathan'ın Elena'ya "Neden kot giymiş bir tilkiyle oynuyoruz?" dediği sahneden geliyor. Evet, Crash bir Bandicoot olarak geçiyor ama aslında tasarımsal olarak pantolon giymiş bir tilkiden geldiği oldukça malum. Bu fikirden yürüyerek şu konsepti oluşturdum;

Dr. Neo Cortex iki evren arasına bir kırık yaratır. Oyunun başındaki Cutscene'de Crash bir anda birkaç saniyeliğine sıradan bir tilkiye dönüşüp normale dönüyor. Bunun sonucunda Crash bu durumu birkaç kez daha yaşadıktan sonra bir problem olduğunu anlıyor ve Dr. Neo Cortex'i bulmak için yola çıkıyor. Bu süreç içerisinde de ara sıra bizim gerçekliğimizde gelip tilkiye dönüşüyor.
Crash tilkiye dönüştüğünde ise stilize grafikler diyebileceğiniz tona kayan grafikler tamamen realistik grafiklere geçiş yapıyor.

Crash'in modeli:


0E4l1B.png
[/url][/img]
Video:
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Ve videonun altında da belirttiğim gibi daha fazla bu projenin üzerine gitmeyeceğim. Bir sonraki fan-game projesinde görüşmek üzere!
 
Crash Bandicoot'u bir hobi projesinden öteye götüremezsin malesef, o yüzden isime fazla takılma bence. Kendini geliştirmek adına yaparsan ne mutlu sana.
Forumda dyanikoglu da sana benzer tavsiyede bulunacaktır zaten gayet başarılı bir CB projesi üzerinde çalışmış birisi olarak.

İyi çalışmalar.
 
[UETR]Jacky' Alıntı:
Crash Bandicoot'u bir hobi projesinden öteye götüremezsin malesef, o yüzden isime fazla takılma bence. Kendini geliştirmek adına yaparsan ne mutlu sana.
Forumda dyanikoglu da sana benzer tavsiyede bulunacaktır zaten gayet başarılı bir CB projesi üzerinde çalışmış birisi olarak.

İyi çalışmalar.

Yorumunuz için çok teşekkürler! Evet bu projeyi kendimi geliştirmek için yapıyorum ve sanırım söylediğiniz gibi isme fazla takılmamalıyım. Bende dyanikoglu'nun projesinden esinlendiğim için projeyi görmesi ve yanıtlaması beni çok mutlu eder. Tekrardan çok teşekkürler!
 
Size bir sorum olacak. Söylediğim gibi Crash diğer gerçekliğe geçiş yaptığında grafiklerde de bir değişim oluyor. Bu geçişi nasıl sağlayabilirim? Teker teker karakter animasyon ve modellerini mi değiştirmeliyim yoksa bir kısayolu var mı? Bu geçişi nasıl yaparsam daha yumuşak ve göze batmayacak bir geçiş olur?
Önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.