14-01-2018, Saat: 16:55
(Son Düzenleme: 26-02-2018, Saat: 21:41, Düzenleyen: theysfkaan.
Sebep: Video Eklendi
)
Öncelikle hepinize selamlar!
Sanırım önce kendimi tanıtmam doğru olur, bendeniz Yusuf Kaan. 16 yaşındayım ve bir Fen Lisesinde öğrenim görüyorum. Programlamaya ilgi duymaya başlayalı henüz iki yıl oldu -8. sınıftayken bu forumu görmemle ilgim başladı- ve ilgi duymaya başladığım dönemden itibaren bolca araştırma yaptım ve kendimi UE4 ve Blueprintler üzerinde geliştirmeye çalıştım. Ama henüz öğrendiklerimi nasıl uygulayıp kendim deneyeceğimi bilmiyorken Doğa Bey'in Crash Bandicoot: Timetwister projesine rastladım. Kendisini geliştirmek içi bu tarzda yayınlamayı planlamadığı ve konsepti, mekanikleri belli olan bir proje üzerinde çalışma kararı almıştı. Bu konuda kendisine büyük saygı duyuyorum.
Şimdi benim projeme geçelim.
Daha dün yayınladığım soruda da bahsettiğim gibi bende bir Crash Bandicoot projesi üzerinde çalışıyorum. Şimdilik Crash'in modeli ve animasyonları yanı sıra oynanış mekaniklerinin bir kısmı belli (Kamera açısı, double jump, spin vs). Projenin konseptinin çıkış noktası aslında Uncharted 4'te Nathan'ın Elena'ya "Neden kot giymiş bir tilkiyle oynuyoruz?" dediği sahneden geliyor. Evet, Crash bir Bandicoot olarak geçiyor ama aslında tasarımsal olarak pantolon giymiş bir tilkiden geldiği oldukça malum. Bu fikirden yürüyerek şu konsepti oluşturdum;
Dr. Neo Cortex iki evren arasına bir kırık yaratır. Oyunun başındaki Cutscene'de Crash bir anda birkaç saniyeliğine sıradan bir tilkiye dönüşüp normale dönüyor. Bunun sonucunda Crash bu durumu birkaç kez daha yaşadıktan sonra bir problem olduğunu anlıyor ve Dr. Neo Cortex'i bulmak için yola çıkıyor. Bu süreç içerisinde de ara sıra bizim gerçekliğimizde gelip tilkiye dönüşüyor.
Crash tilkiye dönüştüğünde ise stilize grafikler diyebileceğiniz tona kayan grafikler tamamen realistik grafiklere geçiş yapıyor.
Crash'in modeli:
[img][/img]
Video:
Ve videonun altında da belirttiğim gibi daha fazla bu projenin üzerine gitmeyeceğim. Bir sonraki fan-game projesinde görüşmek üzere!
Sanırım önce kendimi tanıtmam doğru olur, bendeniz Yusuf Kaan. 16 yaşındayım ve bir Fen Lisesinde öğrenim görüyorum. Programlamaya ilgi duymaya başlayalı henüz iki yıl oldu -8. sınıftayken bu forumu görmemle ilgim başladı- ve ilgi duymaya başladığım dönemden itibaren bolca araştırma yaptım ve kendimi UE4 ve Blueprintler üzerinde geliştirmeye çalıştım. Ama henüz öğrendiklerimi nasıl uygulayıp kendim deneyeceğimi bilmiyorken Doğa Bey'in Crash Bandicoot: Timetwister projesine rastladım. Kendisini geliştirmek içi bu tarzda yayınlamayı planlamadığı ve konsepti, mekanikleri belli olan bir proje üzerinde çalışma kararı almıştı. Bu konuda kendisine büyük saygı duyuyorum.
Şimdi benim projeme geçelim.
Daha dün yayınladığım soruda da bahsettiğim gibi bende bir Crash Bandicoot projesi üzerinde çalışıyorum. Şimdilik Crash'in modeli ve animasyonları yanı sıra oynanış mekaniklerinin bir kısmı belli (Kamera açısı, double jump, spin vs). Projenin konseptinin çıkış noktası aslında Uncharted 4'te Nathan'ın Elena'ya "Neden kot giymiş bir tilkiyle oynuyoruz?" dediği sahneden geliyor. Evet, Crash bir Bandicoot olarak geçiyor ama aslında tasarımsal olarak pantolon giymiş bir tilkiden geldiği oldukça malum. Bu fikirden yürüyerek şu konsepti oluşturdum;
Dr. Neo Cortex iki evren arasına bir kırık yaratır. Oyunun başındaki Cutscene'de Crash bir anda birkaç saniyeliğine sıradan bir tilkiye dönüşüp normale dönüyor. Bunun sonucunda Crash bu durumu birkaç kez daha yaşadıktan sonra bir problem olduğunu anlıyor ve Dr. Neo Cortex'i bulmak için yola çıkıyor. Bu süreç içerisinde de ara sıra bizim gerçekliğimizde gelip tilkiye dönüşüyor.
Crash tilkiye dönüştüğünde ise stilize grafikler diyebileceğiniz tona kayan grafikler tamamen realistik grafiklere geçiş yapıyor.
Crash'in modeli:
[img][/img]
Video:
Ve videonun altında da belirttiğim gibi daha fazla bu projenin üzerine gitmeyeceğim. Bir sonraki fan-game projesinde görüşmek üzere!
Yarının korkusuyla bugünü nasıl yaşarsın?