Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Çoklu Skeletal mesh Animasyon
#1
Elimde bir tane karakter var ama karakter tek parça skeletal mesh değil. Kafa, kollar, ayaklar, göğüs, bacaklar vs farklı. Bitane BP oluşturup ana mesh e kafayı ekledim. diğer parçaları da bp içine ayrıca ekledim. koşma yürüme animasyonlarını yaptırabiliyorum ama play animation ile veya anim montage ile hareket ettirmek istediğimde sadece ana mesh hareket ediyor diğer parçalar hareket etmiyor. Animasyonun hepsinde çalışmasını nasıl sağlarım?
Ara
Cevapla
#2
Benzer sisteme sahibim. Üst vücut ve alt vücut ayrı mesh, ve bir anameshin içerisindeler. Üst vücut'un rig sistemi ile alt vücudun rig sistemi aynı olduğu için aynı class'i kullanabilirler. İkisine de animbp ekledin mi? Ayrıca play anim yaparken her parçayı ayrı ayrı aynı anda çalıştırmalısın.
Demonsomnia
Ara
Cevapla
#3
Evet sistem aynen anlattığın gibi. Tek sorun zaten aynı anca çalıştıramamak. En basit haliyle mesela "E" tuşuna bastığımızı varsayalım karekter el sallayacak. ve bunu play anim montage ile sağlicam fakat burda sistem sadece ana meshe el sallatıyor. diğer meshler normal İdle animasyonda kalıyor
Ara
Cevapla
#4
Karakter BP'e variable ekleyip, animbp_class'te cast edip, bu idle ve run'ı ayarladığınız yerde state ekleyip, variable'ı da koşul olarak ekledikten sonra animasyonu çalıştırmayı denediniz mi? Karakter'de E tuşuna basınca bu variable true olacak. Eğer tam anlamıyla play anim kullanmak zorunda değilseniz bu sorunuzu çözebilir. Yani animasyonu animbp'de çalıştırmak.
Demonsomnia
Ara
Cevapla
#5
Construction içinde Set Master Pose Component ile yapabilirsin. Böylece her parça için ayrı ayrı işlem yapmak zorunda kalmazsın, daha single bir yapın olmuş olur.
Cevapla
#6
Emin dediği gibi set master pose component kullanmasın. Şu an muhtemelen aynı anim graphı hepsinde ayrı ayrı çalıştırıyorsun. Buna gerek yok. Bir mesh "master" olacak. Diğerleri zaten onu kopyalacakları. Böylecek PlayAnimation gibi ya da montage gibi herşeyi master da uygulaman yeterli. Diğer meshler sadece ondan animasyon çekecekler. Normalde yapılması gereken şekilde bu zaten.
Ara
Cevapla
#7
(24-03-2023, Saat: 10:36)emin2045 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Construction içinde Set Master Pose Component ile yapabilirsin. Böylece her parça için ayrı ayrı işlem yapmak zorunda kalmazsın, daha single bir yapın olmuş olur.


Set Master Pose Component kullandım aslında ama olmamıştı. Construction içinde çalıştırınca sorun çözülfü evet


(24-03-2023, Saat: 13:04)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Emin dediği gibi set master pose component kullanmasın. Şu an muhtemelen aynı anim graphı hepsinde ayrı ayrı çalıştırıyorsun. Buna gerek yok. Bir mesh "master" olacak. Diğerleri zaten onu kopyalacakları. Böylecek PlayAnimation gibi ya da montage gibi herşeyi master da uygulaman yeterli. Diğer meshler sadece ondan animasyon çekecekler. Normalde yapılması gereken şekilde bu zaten.

Yaptım hocam evet
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Photo [ACEMİ SORUSU] Animasyon Karıştırma/YürüyerekAttack/SabitAttack kemokaze 4 585 12-09-2023, Saat: 17:14
Son Yorum: leonscottkfm
  Skinned Mesh leonscottkfm 2 343 25-04-2023, Saat: 13:31
Son Yorum: leonscottkfm
  Animasyon kullanımı MR Studio 3 448 03-01-2023, Saat: 22:30
Son Yorum: MR Studio
  Flashlight Animasyon leonscottkfm 5 549 29-12-2022, Saat: 15:34
Son Yorum: leonscottkfm
  animasyon retarget beytullahbayram 0 305 15-11-2022, Saat: 16:37
Son Yorum: beytullahbayram
  Animasyon sorunu beytullahbayram 4 711 28-09-2022, Saat: 21:45
Son Yorum: erginegider
  [ACEMİ SORUSU] UE5'te Yapılan Animasyon UE4'e aktarılır mı? mcYaralı 1 468 30-07-2022, Saat: 11:21
Son Yorum: erginegider
  Animasyon Problemi leonscottkfm 3 465 29-06-2022, Saat: 07:57
Son Yorum: erginegider
  Button Animasyon leonscottkfm 1 366 13-06-2022, Saat: 18:35
Son Yorum: erginegider
  Mannequin Uyumlu Animasyon acemiunrealci 0 664 20-03-2022, Saat: 04:05
Son Yorum: acemiunrealci

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.