Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anismayonu Skeletondan Ayırma
#1
Ben sıfırdan fps karakter yapıyorum ve animasyon için EPİC GAMES'in bedava sunduğu animsyon paketini kullanıcam faka bende gelirken hepsi unreal engine in kendi karakterinde geliyor animasyonları nasıl onun iskeletinden ayırıcam ?
Ara
Cevapla
#2
Doğru anladıysam gelen animasyonu kendi karakterin için kullanacaksın. Bunun için Retarget yapman lazım

Ara
Cevapla
#3
Rigging i de kendin yapacaksan eğer şu konulara dikkat edersen daha pürüssüz bir animasyon geçişi elde edebilirsin:
1. Karakterin mesh i Unreal Default Mannequin meshi boyutlarında olsun. Çok daha büyük çok daha küçük olmasın. Bunu rigging başlamadan test etmelisin.
2. Aynı Joint adlarını kullan ve iskelet yapısını mümkün olduğunca aynı tutmaya çalış. Özellikle hiyerarşi arasına başka joint ler sokmamaya çalış. Ekstra eklediğin joint ler çok sorun değil.
3. Rig Bind pose u Unreal inki ile aynı olsun. Yani karakterler default pose da aynı şekilde dursun.
Yapman gereken şey retarget olacak son tahlilde. Ancak 0 sorunlu retarget çok mümkün değildir gerçek hayatta. Yukarıdaki kurallara dikkat edip retarget yaparsan minimum problemle karakterin animasyonu kullanır. Yukarıdakilere uymazsan problem sayısı artabilir.
 Bu arada Epic in bu işi kolaylaştırmak için maya plugin i var ( Animation Rigging ToolSet )
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.